What to do?

Både jag och Markus är så SJUKT uttråkade.
Det finns absolut ingenting att göra. >.<

Vi hyrde Mumien 3 idag. Alltså jag tyckte inte om den! Dom har bytt ut Evelyn (Rachel Weisz) till någon ful jävel. Alltså hade det varit Rachel som hade spelat Evelyn så hade jag tyckt om den bättre. Dessutom så var den inte alls genomtänkt. Nej Mumien 3 är inget jag rekommenderar!


In other news så sitter älskling och glor på dumburken,
Skrutt ligger här under bordet och Lakrits är *letar* i mamma Irenes säng. ^^
Vi allihop har så FETT tråkigt! Saknar min Saandroo. :(


Tant lär ju vara bakis som ett svin imorgon. haha Men Jack (skrutt) har varit väl omhändertagen. Eller rättare sagt ÄR väl omhändertagen. (: Behandlar honom precis som att han vore min. <3
Btw, shit va han vaktar mig! O.o Imorse när Markus skulle väcka mig så kom Jack och gnällde på honom precis som att han inte skulle gå i närheten av mig. Markus gick bort från sängen i typ 3 sec, när han kommer tillbaka har Jack lagt sig i sängen brevis mig. <3 Så jävla söt hund alltså. Älskar skruuuuuuut! <3

Nu babblar jag som vanligt bara på om allting än det viktiga. haha

Helgen har varit jätterolig. Ni kommer få se bilder på det i min bdb om några dagar förhoppningsvis. Alla bilder ligger nämligen på Saandroos kamera. :O

Puss på alla söta. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: sandroow

typ AS gulligt av dig att hänvisa dom till min bdb ! Love you hotti <3

2008-12-16 @ 03:15:23
Jag heter: Markus

gick aldrig iväg från sängen han hoppade upp och typ la sig på dig ändå :P haha <3<3<3

2008-12-16 @ 13:32:38
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: AnnMarie Larsson

jag saknar natta nå grymt.. det känns som de var i går hon dog.. :( ibland undrar jag om jag verkligen kan leva utan henne.. men vi får kämpa <3

2008-12-16 @ 17:52:24
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234
Jag heter: Erika

Fyyy!! hAr du låtit hunden ligga i sängen..!! Hehe.. Va gulligt av dej å ställa upp... Nu ska ja fan snart krypa ner i sängen å glo på film.. puss puss love u <3<3

2008-12-16 @ 20:28:14
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/
Jag heter: Jasmine

Tyckte inte heller att mumien 3 var bra. Ettan är hur underbar som helst och trean hade nog varit bättre om de haft Rachel Weisz i den. Det finns ju bara en Evy.

2008-12-16 @ 21:29:13
URL: http://wizzosis.livejournal.com/
Jag heter: marlene

helt kasst att dom bytte ut henne i filmen å filmen hade varit så mycket bättre om hon var med men ändå så var den inte wow... ganska sugande:P

2008-12-17 @ 22:53:30
URL: http://marlene1983.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0