What you want, you cant get.

Hade stora förväntningar om en sak nyligen. Idag fick jag veta att det bara var en dröm. Att man kan bli så besviken, ledsen, förbannad! Jadu, det går inte ens att beskriva känslan. Tänkte lägga mig ner och kolla på Charmed ohch käka upp resten av Chokladkalendern och äta chips och mätta mina sorger

Orkar inte......

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: syss

men gumman du får väl ringa lr messa och säga vad det var.. när man blir besviken många ggr så kommer det dig kompensera bra saker längre fram tro mig :)

2008-12-27 @ 18:00:53
Jag heter: marlene

hoppas det blir bättre gumman

2008-12-29 @ 09:10:58
URL: http://marlene1983.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0