Now she knows...

Morsan fick precis reda på att min kontokort är borta. Hon skällde inte ut mig. O.o Det förvånar mig en hel del. Jag akn inte ens beskriva hur mycket jag saknar alla i Mora. Fast den jag saknar mest är Lakrits. Två månader utan dig älskling. Det är torty för mig. >.< Ska komma hem till min älskade lilla terroristpälsboll snart. <3 Matte ska ta hand om sin kisse.

Idag ska jag laga mat till mig och syrran. ^^ Det blir bulgur med lax sås. ^^ Vad tror ni om det? Det låter kankse äckligt men, det är klockrent! :D Nej nu ska jag fixa lite här i lägenheten.
Skriver mer sen...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Fiaah

Hej. Hoppas du har en bra dag=)=)

2008-07-01 @ 14:03:22
URL: http://ffiaw.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0