The ironi of life.

Jag har lyckats tappa mitt kontokort! >.<
Det fattades ca 400-500 spänn. Like i needed this? Definitivt INTE. Allting går käpprätt åt helvete just nu känns det som. Ska ringa angående ett jobb på måndag. Nu ska jag väl för fan få napp! Jag förtjänar det!.. >.<  Konto kortet är borta, det betyder inga cash förrän på måndag! >.< Jag kommer inte kunna köpa ett nytt SL kort heller! Det kostar 690 det finns 587 kvar på kontot! Jävla fitta som har tagit ut pengar på det!! Min vanliga jävla tur. >.< Idag är jag bitter som fan. Märks det? Allt som har med kärlek att göra kan bara dra åt helvete! Jag VILL inte! Låt mig bara vara ifred? Min syster förstår mig iallafall, men om morsan får reda på detta är jag en död Rosie. Vill inte ens tänka på vad fan farsan säger om det. :s Jag har alltid varit besvikelsen i familjen. Det var JAG som började snatta, det var JAG som åkte in på behandlingshem, det var JAG som inte tog studenten, det var JAG som inte fick ett jobb. Det var JAG som inte fått någon lägenhet... Jag kan fortsätta länge länge. Dom blir bara besvikna på mig hela tiden! :'( Hela jävla jag är en besvikelse!! Döda mig?

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0