And now i'm drunk.. ;o)

Försöker skriva så gott jag kan. Tanten har däckat TOTALT. ;) Det är så underbart att ha henne här. <3
Vi har festat satan den här kvällen kan jag säg. :) Problemet i det hela är bara att jag Saknar Markus så INNIHELVETE! :(

Har tre äggmackor som väntar på mig. ;)

Videobloggandet börjar imorgon om allt vill som jag vill ;)

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Jag saknar dig med!!, inte så lite heller :(, faaaan jag vill också parta med er ju!! :D <3

2008-11-14 @ 11:10:52
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Tanten

Hehehe..!! ja de vill ja lova att ja gjorde.. sköönt å sova.. va aprak.. hehe puss

2008-11-16 @ 19:58:37






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0