Answers.

Har du funnit målet me ditt liv?
Tror inte att jag har gjort det än faktiskt. Men i'm getting there. ;)

Va skulle du ta me dej för tre saker till en öde ö?
Biljetten hem, massor med mat och cigg. :p

Nämn tre platser du skulle vilja vara på just NU!!
Kommer bara på ett ställe och det är i Mora. ;)

Har du en dildo?
Jajjemen.

Nämn tre saker om dej själv som ingen annan vet om.!!
Hmm, som ingen annan vet om. O.o Jag gråter oftare än vad jag säger att jag gör. Älskar att tävla om allt och ingenting.
Och kan faktiskt vara jävligt självisk.

Hur många har du legat me?
För många! Säger ingen siffra.

Om du skulle ta livet av en annan människa. Vilken metod skulle du då använda?
Skulle antingen dränka personen eller strypa.


Vad ville du bli när du var liten?
Prinsessa.

Nånsin rullat in någon i toapapper?
Tror inte det. xD

Nämn dom tre tokigaste/galnaste saker du har gjort.!!
Jadu, det är mycket det. ;) Kommer inte på något för tillfället faktiskt. O.o Står helt stilli huvudet.
Återkommer om det. :p

Hur smakade korven..?? =P
Den smakade helvete. Stället jag köpte den på kommer jag inte besöka igen om jag vill ha en grillad med bröd. :p

Hur gammal är lakritz?
Lakrits är 2 år och 5 månader. :p

Hur mycket tjänar du varje månad?
21.000 före skatt.


Markus frågor:
Vad tänker du göra med mig nästa gång?
Jag tänker anfalla dig och sen pussa på dig tills du puttar bort mig. ;p
Shiit vad du kommer tröttna på mig. ;)

Markus frågor:
2. Har du någonsin velat göra nåt mot/med/till mig som du inte vågat göra?
sånnfall varför? ;)
Japp, vågade inte fråga pga blyghet.


Det kommer fler svar senare. :p Fråga mera människor. ;)

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0