By choice.

Sitter på jobbet med (som vanligt) ton i örat. ^^

Har fått en ny dator här, så jag slipper bli galen på att min hänger sig när jag sitter med ett samtalskort. ^^
Sålde 2 avtal igår. Orkade inte skriva blogg när jag kom hem. Var så fett trött då. O.o
Neej nu vet jag inte vad jag mer ska skriva. Kommer förmodligen bli ett lååångt inlägg när jag kommer hem. :p


Vart är alla kommentarer? Jag ser att det är massor som läser bloggen varje dag, men inte en enda kommentar. :(
Joo Persson kommenterar. ^^
Shit alltså människor. Börja kommentera lite, jag blir jätteglad då. :D

Ska ringa vidare nu. :)

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

inte konstigt att du var så trött då hehe :D men de gick ju bra mot slutet iaf! :D

2008-11-04 @ 19:58:09
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0