The Ghost writer is back in the blog.

Nu är det persson som skriver med rosie i örat igen ;)

Back to topic!

Kom på den briljanta idén idag att jag skulle åka till mora, som ni kanske vet så är de markus som skriver, jag sitter just nu och ruttnar på ett tåg från borlänge och ni som läser min blogg vet nu att jag kommer till mora ikväll halv 12.

Var ut med erika igår, FYSATAN vad kul vi hade, först drog vi till glasbanken och köpte 6 bärs för att sedan ta oss till Medis och dricka upp några av dom vid ringen, vi drog sen till kellys för att dricka mer bärs och shottar, ni kan ju gissa hur bra jag mådde imorse när jag vaknade? xD
Nu sa dom "Nästa station Gagnef.... Gagnef", har inte en susning om vad jag ska säga till markus som han ska skriva om mer, men jag gjorde ett försök med videobloggen igår men det funkade inte med ljudet, är det någon som vet vad fan det kan vara för fel?! jag uppskattar verkligen era svar, för jag vill verkligen börja videoblogga, det verkar så jävla kul!.

BTW!, JAG SKA TATUERA MIG DEN 29:DE!!!! :D

Det går faktiskt ganska fort att åka ändå, vafan vi har redan åkt förbi gagnef, åååh vad jag är sugen på ostbågar!
Jag saaaknar min kisse!!! men får träffa honom imorgon! :D Jag måste verkligen köpa ett par nya skor, ni kan få se en bild på dom senare. Vafan dom kostade 50 spänn på HM och har hållt hela sommaren, en eloge till mina fake converse.

Nu orkar inte Markus skriva något mer, så nu är det slut med bloggandet för den här gången.. Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Tanten

Aiight..!! Längtar som fan tills den 29:e... Puss <3

2008-11-16 @ 20:07:22






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0