Just ask the question.

Det är väldigt många bloggare som kör med frågestunder. Jag tänkte faktiskt göra samma sak.
Såå släng in en kommentar med din fråga. Vilken som helst!
Ingen fråga är för stor eller för liten. (:



Enjoy! ;D

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Okej, en fråga.. hmmm funderar hur gammal var du när du förlorade oskulden? Haha nej då :P

Men,, hur mycket tjänar du varje månad?

Sv: Jo visst kan jag skicka lite med posten, det kanske inte är så fräscht när det kommer fram men ^^

2008-11-20 @ 18:17:46
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: jasmine

Hur gammal är lakritz?



(hoppas jag stavade hans namn rätt)

2008-11-20 @ 20:55:46
URL: http://wizzosis.livejournal.com
Jag heter: Tanten

1.Har du funnit målet me ditt liv?

2.Va skulle du ta me dej för tre saker till en öde ö?

3. Nämn tre platser du skulle vilja vara på just NU!!

4. Har du en dildo?

5. Nämn tre sakar om dej själv som ingen annan vet om.!!

6. Hur många har du legat me? =P

7. Om du skulle ta livet av en annan människa. Vilken metod skulle du då använda?

8. Vad ville du bli när du var liten?

9. Nånsin rullat in någon i toapapper?

10. Nämn dom tre tokigaste/galnaste saker du har gjort.!!

BTW.. Hur smakade korven..?? =P

2008-11-20 @ 22:05:32
Jag heter: Tanten

Svara svara..!! Nyfiken jue..!!! =P Puss puss <3<3<3

2008-11-20 @ 22:41:40
Jag heter: Persson

1. Vad tänker du göra när du ser mig nästa gång?



Tänker Det här med frågor var fan svårt hehe :P



2. Har du någonsin velat göra nåt mot/med/till mig som du inte bågat göra? sånnfall varför? ;)



Miss U babe!! <3<3

2008-11-21 @ 02:08:55
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0