Please don't make me go home today?

Jag har haft så kul den här helgen, det har hänt tråkigheter också. Vill inte ta det här. Men jag och Erika har haft så jävla kul! ;D Käkat massor med god mat, druckit, kollat på film och massa mer. Har verkligen saknat dom kvällarna. Det kändes nästan som att jag kom hem när jag kom in i Erikas lägenhet. ^^ Hemma hos morsan är en annan sak. Men där finns ju min älskade lilla Lakrits. Det finns MASSOR med bilder på min bdb från helgen och också.

Jag vet inte vad jag ska skriva för tillfället mer än att jag kommer sakna er alla i Mora så förbannat mycket när jag åker igen! :( Det kommer inte bli samma sak att komma hem till syrran den här gången. Jag har lyckats vänja mig vid att vara här. Det kommer bli massor med tårar när jag ska åka tillbaka till det där förbannade jävla fjollträsk. :'( Börjar jobba kl 13 idag också. Och jag har inte råd att köpa ett nytt SL-kort har blivit att betala tllbaka masssor med skulder den här lönen. :( Så det blir att bli medlem på planka.nu och hoppas på det bästa. Shiiit vad trött jag är! Borde verkligen sova, men somnar jag nu kan jag kyssa mitt jobb goodbye!.. Var sjuk flera dagar förra veckan nu är jag frisk, det enda felet på mig för tillfället är att jag är så förbannat trött. >.< Får sova på tåget, sen sätta ett alarm. ;) Det är fan fett skönt! Om det inte blir något byte i blge så kan jag sova i ca 4 timmar. :D

Erika tog kort på mig när man verkligen får med min triquetra.
I really have a nice ass. ;)


Neej nu vet jag inte vad mer jag ska skriva. O.o
Skriver nog mer när jag har rast på jobbet.


Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

ooooh! nice... eeehm... tattoo!! ;) höhö

2008-11-03 @ 19:39:52
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0