Some new stuff.

Nu har jag fört över massor med pengar till folk.
Fattas två människor som jag inte har kontonumrerna till sen är jag klar med det!
Ska köpa en ny telefon imorgon. ;)Den heter Samsung u600! Här är den. ---->
Jajjameeen. :p

Det kommer nog en ny videoblogg imorgon också fast från min nya telefon. Det är faktiskt 3,2 megapixel kamera i den.
I min nuvarande som snart dör TOTALT så är det 2.0 så det är ju en klar förbättring. ;)
Måste bara börja vänja mig vid Samsung igen. O.o

Saknar mina sötnosar såååå mycket. Ni vet vilka ni är. Orkar inte länka till alla. :p
Känn er träffade iallafall. :D

Bjuder på en snygg bild på mig från i helgen. ;)



Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Erika

miss u 2..

2008-11-25 @ 02:15:59
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/
Jag heter: Ninan

Sv: Jag vet inte om jag kan, vi kanske ska äta & sen bowla med brorsan & hans tjej.

Puss

2008-11-25 @ 09:55:09
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0