This is my confession.

Nina, anledningen till att jag inte hörde av mig till dig den här helgen var pga att jag inte alls har mått nå bra. :(
Det är en massa skit som händer i mitt liv just nu. Jag saknar dig.
 Men jag kommer till Mora igen 28:e. Ville du ses då? (:

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Okej, det är lugnt.

Ja det kan jag nog, du får som sagt höra av dig till mobilen, jag är inte in på internet så många gånger varje dag så mobilen är säkrare. :)

Sv: Hmm, mamma bodde hos en privat hyresvärd i Bonäs förut, men jag vet inte om nån bor där nu. :/

Kramar

2008-11-18 @ 20:07:58
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0