What to do?

Ska bort och kolla på lgh idag. :D
Men det känns inte bra. Hmm, varför ska det göra det nu då? Vad är det som ska vara fel NU? *suckar*

Jag saknar Markus och Erika så jääävla mycket. :'(

Åkte som sagt frå Mora i morse. Igår mådde jag verkligen inge vidare. Min mage ville typ döda mig. >.<
Men NU sitter jag iallafall på jobbet och försöker ringa. Magen gör fortfarande lika ont. Typ.. Men det är inte mycket att göra åt det.

Vet inte vad mer jag ska skriva. Uppdaterar senare...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Erika

De kommer säkert att gå bra guman.. Ja håller tummarna för din skull..!! Ska se om ja hittar nå mer jobb som ja kan söka. Vi får hjälpa till å stötta varandra så bra de bara går..! Så ska du se att allt kommer att lösa sig.. Tänker på dej.!! Å saknar dej så in i helvete mycke gumman.. Kommer inte kunna sova nå inatt.. E så tomt här utan dej.. Love U..<3<3 puss puss

2008-11-18 @ 17:01:49
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0