Cleaning day.

Så som jag skrev i bloggen igår så är det en städdag idag. ;D Har lovat syster och mig själv. Så nu jävlar ska det göras!
Sitter och funderar på vart jag ska börja bara. ;p Skulle så gärna vilja tvätta idag också! Så jag liksom får DET gjort också. :p Men ska ner och glo i tvättstugan och se om det finns någon ledig maskin jag kan haffa. ;) Neeej nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Det blir iallafall Fajhitas till frukost. *mums*

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Stefan

Rosie goes städtant ^^, <3

2008-10-03 @ 13:26:06
Jag heter: Daniel

hehe.. hoppas fröken städtant får tid!

2008-10-03 @ 13:58:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0