Dreams about the future...I hope.

"Kaffe utan mjölk är som Rosie utan dator, det funkar helt enkelt inte!"

Sitter och pratar i telefon med Persson för tillfället. Klarar mig inte utan samtalen på kvällarna med dig. :) Du är BÄST! :)
Stefan, sorry om jag inte har hört av mig.
Jag går igenom en jobbig period just nu.
Men du ska veta att jag saknar dig. massa mycket. <3


Ska på visningen på torsdag som jag har tjatat om nu i fleeeera inlägg. Och jag kommer skriva mer om det. TRO mig! ;)
Är så glad över den här chansen. Vet att jag kanske inte kommer få lägenheten men jag hoppas ändå. Och ja, jag VET jag ska inte hoppas för mycket.. Men det känns i hela kroppen, drömmer till och med om den. Och vad jag ska kunna göra med den. :D Och sen ta dit min kisse!!!! Och sen om Persson flyttar ner med mig. Det kommer bli ÄNNU bättre. :D Hoppas hoppas hoppas!! <3


Neej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer,
det kommer garanterat ett till inlägg senare. ^^

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

jadu, du är inte ensam om att hoppas iaf :D, men man får inte hoppas för mkt som sagt :P

2008-10-22 @ 01:16:21
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: marlene

det var ett fint ordspråk du skrivit där uppe=) jag ska försöka skärpa mig å skriva mer men jag har en liten höst deprission så det tar den tid det tar:P kram

2008-10-22 @ 14:37:57
URL: http://marlene1983.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0