Drink some wine & relax.

Ikväll sitter jag & syster med ett varsitt glas vin och kollar på idol. ^^ Känner att jag ÄNTLIGEN kan få slappna av. ;) Sååå skönt. Ingen huvudvärk, ingen ångest bara vin och trevligt sällskap av syster. ;)

Det är inte särskilt långa inlägg nuförtiden, men det kommer mina vänner det kommer. ^^ Det ska hända något RIKTIGT kul först! Och har faktiskt en känsla av att någonting kommer hända ikväll. Det är la min kvinnliga intuition [stavning?]

Neej nu ska jag fylla på mitt och systers glas. (:

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

I know!! :D, du kan ju skriva ett inlägg efter varje gång du har pratat med mig ;), de är ju alltid RIKTIGT kul haha :D

2008-10-18 @ 16:44:12
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0