Freedom please?

Ska ju som sagt kolla på lägenheten på torsdag.
Ååååh vad jag hoppas på att jag får den!!
Pure Freedom. <3

Alltså jag har ju en betalningsanmärkning, och vet inte hur det kommer gå med det. :/ Men ska kolla om ev pappa vill ställa sig på kontraktet. Jag kan ju iallafall hoppas. ^^
Det är en 2:a på 73 kvm . Perfekt! Måste bara köpa en ny säng sen också. Min är så jävulskt liten. O.o Men det ska la ordna sig. Håller på och ringer till pappa nu, har rast så, det är lugnt. Men han svarar inte. >.< Tuuuuut, tuuuuut, och mobilsvar. :(
Ska prova ringa på hemnumret igen. Neej ingen svar där heller. X.x

Neej nu ska jag ut och röka. ^^

Later...


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

ååfan, inte illa för att vara en 2:a :P, men om de blir av så kan jag ta med min säng, nya sängar är ju svin dyra :P

2008-10-21 @ 15:27:45
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0