Ghost writer.

Nu är de persson som skriver, snackar med rosie i telefonen, så hon får skriva ett inlägg genom mig ;)

Har myst ner mig i emmas soffa nu, ligger och lyssnar på dålig musik på min andra mobil och käkar choklad. Kommer eventuellt flytta till västerås tror jag, de finns nämligen lägenheter här ^^. Jag kommer inte sluta jobbet för allt i världen, jag kommer pendla. Emma upplyste nämligen mig om att de är ju bara 1 timme från sthlm till västerås.
Så jag ska ringa runt till hyresvärdarna på måndag och kolla efter en 2:a här, och får jag det...
DÅ FÅR JAG ÄNTLIGEN TA HEM MIN KISSE!!!! <3
Som sagt så sitter jag i telefonen och berättar för persson vad han ska skriva, så det här är inte särskilt enkelt. :S Men vi gör ett försök, eller hur persson? (aaa vesst) ;)


Jag kanske ska berätta om gårdagen när jag var ute och käkade med jobbet. Jag gick och mötte en kollega, sen började vi promenera mot Mariatorget, där var det en förjävlig uppförsbacke, när vi äntligen kommit upp för den där förbannade uppförsbacken, så kommer det en TILL!! >.< Och när jag hade tagit mig upp för den fördömda backen, så var det en raksträcka på 100 meter och vi var framme! :D När vi väl kom in på resturangen så fick min mobil flipp, det ringde och kom sms tammefan hela jävla tiden! tillslut slutade jag svara på smsen och nekade samtalen, efter ett tag kom buffén in, först kom dom in med dom kalla rätterna, efter de lite varmare, den friterade sorten. Vi moffsade i oss av dom kalla rätterna och det friterade, kände att mätthets känslan började komma, DÅ kommer servitrisen in med det grillade, det är första gången i hela mitt liv som jag blir besviken av att vila mina vackra ögon på en grillad köttbit, iallafall så glömde jag bort mina sorger när jag fick syn på kyckling filén och den grillade osten. Jag högg in, eller nej föresten de gjorde jag inte, jag satt ju föfan på resturang ;) Jag tog min gaffel och la försiktigt ner kyckling biten och osten på min tallrik, fast scenariot jag såg framför mig i just det tillfället, hade jag gjort så jag förmodligen hade blivit utkastad från resturangen, men jag fnissade lite för mig själv, jag satt ju föfan brevid chefen. Så nu skulle rosie försöka att äta kycklingen på ett fint sätt fast att den såg så inihelvetes jävla god ut, så att jag ville sluka den hel och hållen, när jag tog första tuggan på den, och att inte förglömma osten, som jag också hade på, jag har aldrig varit med om en liknande smak upplevelse, bara konsistensen på kycklingen tog mig till himmelriket, den smälte i munnen och var helt dränkt i citron, och för helvete glöm inte osten! jag vet tammefan inte hur jag ska förklara de här, men det är det godaste jag smakat i hela mitt liv! och nåt som gjorde saken ännu bättre var coronan jag drack till.

Nu håller persson på att somna, sååå, han ska få gå och lägga sig, men jag skriver ett inlägg så fort jag kommer hem, och btw, GLÖM FÖR HELVETE INTE OSTEN!!!! ;)


Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Stefan

Det lät som en riktigt trevlig kväll =)

2008-10-05 @ 06:38:00
Jag heter: Daniel

men de förbannade uppförsbackarna gillar vi inte!

2008-10-06 @ 21:38:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0