Headache please disappear?

Huvudvärken är kvar. Försvinner inte heller. Men jag har sagt att jag ska spara min sista Stesolid tills jag knappt kan se pga värken.. Riktigt såå illa är det inte än. thank god. Sitter och funderar på vad jag ska äta till frukost. Något tips någon?
Annars blir det förmodligen pucko med macka. :p Faan vad huvudet ska dunka! >.< GIVE ME A BREAK! *suckar*

Sitter fortfarande och väntar på svar från Västerås Bostäder btw. ;) Ska se vad dom säger bara. :p Ringer till Harry Berglunds för tillfället. Ska se om dom vill svara. Jag vet att det absolut inte är bra att prata i telefon om man har huvudvärk. Men jag vill hitta en lägenhet så badly! Är det någon som vet om några privata hyresvärder i Västerås? Eller kanske sthlm? Vet inte vart jag vill bo. Helst av allt vill jag ju såklart bo i Sthlm. Nära till jobbet.. Men om jag skulle flytta till Västerås så är det liksom bara 50 min till jobbet därifrån. Sen kan jag starta om på nytt där. Ta dit min älskade kisse och alla mina möbler. För det bästa med Västerås är att det finns första hands kontrakt!! :D Neej nu ska jag kasta i mig någonting att äta.


Snor ett citat av Nina ^^ "Nu kurrar magen." ;)

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Hehe ja en kille är ju ett plus om man vill skaffa barn :P

Ja snygg design :)

Haha kul kul , "nu kurrar magen".. :P

Puss

2008-10-10 @ 13:11:46
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Andrea

Jag har gått runt med konstant huvudvärk med :P men det är för att jag ätit ost och chocklad vilket ger mig en fruktansvärd migrän >.<

Tänkt på om det är samma? Om du tex ätit ost och ätit/druckit choklad?

Jag förstog det inte förs efter ett bra tag efteråt när min kusin som är sjuksköterska sa att det nog är migrän.

Sucks :( älskar choklad

2008-10-10 @ 13:20:29






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0