I hate to figure out headlines!

Nu ligger jag på golvet och har snott åt mig syrrans laptop åter igen. ;) MÅSTE köpa mig en egen!! Får se hur det blir den här lönen som kommer. Kanske kan hitta en billig på blocket eller nåt. Någon som vill sälja en laptop till mig? Jag vill kunna ladda ner filmer utan att skiten hänger sig när man är ute på surfar. ;) 


Hörde ett KLOCKRENT citat nyss. ;D
Tänk om datorer vore människor, fy fan vad dom skulle få stryk!  - Syster

Nu har jag ingen aning om vad jag mer ska skriva.
Skriver mer imorgon. ^^


Kastar in en bild på mig från igår.




Kolla in ögat!
Ääääälskar färgen! <3


Later...





Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Inte bara ögat som är fint ;P <3

2008-10-14 @ 00:10:58
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Stefan

Skaffa dig en dator med inbyggd cam :D

Och fin bild på dig och dina ögon är fina med =) <3

2008-10-14 @ 00:13:48
Jag heter: marlene

bra citat:P

2008-10-14 @ 13:18:29
URL: http://marlene1983.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0