I really should get some sleep.

Syster sover och min huvudvärk går inte över. >.< Tänker spara min sista stesolid tablett till ett tillfälle då den verkligen är FRUKTANSVÄRD! Det här kan jag leva med. Ska snart gå och lägga mig. Syster ligger och hostar. :/ Kanske ska köpa kanjang åt henne? Vad tror ni om det? Jag saknar alla i Mora nåt så fruktansvärt! :( Och min kisse. <3
Neej nu kan jag inte sitta här längre. Ska träffa Jutta en sväng imorgon också. Var längesen nu.


Natti alla som läser. :)

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: marlene

sv:har kollat på den sidan förr:P men det enda jag lyckades med var att få dit en klocka:P haha

2008-10-10 @ 08:27:49
URL: http://marlene1983.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0