It's like.. nothing.

Kommer inte på vad jag ska skriva just nu. Sålde ett avtal idag. Det gick inge vidare för oss idag. Men förhoppningsvis blir det bättre med det imorgon. Nu svamlar jag bara.. Glor på Southpark just nu med syster.. Är det någon mer som brukar kolla på Southpark vid den här tiden? :)

Neeej nu är det fan bara strunt som jag skriver.. Fick min tröja idag som jag beställde btw. ;)
Kastar upp en bild på den från bluefox. ;)

Den är riktigt nice om jag får säga det själv. :p
Fast färgen är mer skrikig.
LOVE IT! <3




Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Stefan

Det kommer gå jättebra på jobbet i morgon <3



Tröjan är jättefin btw. men jag vill se den på dig med.

2008-10-02 @ 00:41:48






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0