I've found a new addiction.

Har snott Jockes dator igen. ;) Han har ingen störande shift-knapp som Stefan och Jutta har. :p


Iallafall min nya hmm hur ska jag säga det på svenska? O.o *tänker* Aaaah! PLING! Drog får det bli.. :p Men det har ingenting med droger att göra. Nu ska jag kanske komma fram till vad det är. ;) Min nya drog är: Crackies blogg! Den finner ni HÄR. Jag har legat och läst och skrattat bort min baksmälla kan jag säga! Haha.. Vill ni läsa filmrecensioner så är det bara att skutta in på den bloggen! Han skriver så förbannat jävla bra! :D

Skriver mer när jag kommer hem. ^^

Later...


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Sv: Okej men vart finns han då? :P

2008-10-12 @ 13:05:16
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: jutta

hahahahhahahahahahha du kunde ju sagt hej iaf :p

2008-10-12 @ 16:21:17






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0