Late again.

Har varit helt färdigsminkad och klar i över en timme nu. Min granne ringde på dörren och frågade om jag kunde hjälpa henne med hennes elmätare. Varav jag säger, kan väl försöka. Jag kan ju ingenting om elmätare. O.o Det är elhandeln jag kan mycket om! Sååå nu kommer jag bli försenad till jobbet. Så what else is new? Nej, då kan jag la passa på att ta en macka istället för att sura. Lovade min granne att hon skulle få låna vårt badrum till att sminka sig och greja. Det är la det grannar är till för?

Jag har alltid varit snäll och kommer alltid vara.

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Stefan

Klart att du alltid kommer att vara snäll =) <3

2008-10-16 @ 18:09:19






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0