Like i said before, just a few words.

Syster måste sova så det blir inte många ord här inte. Skriver när jag kommer till jobbet imorgon istället. ;) Vill bara påpeka att Persson, du vet exakt vad du ska skriva för att få mig att må bra! That's a gift. Det finns ingen bättre Persson i hela världen. Tack för att du finns. <3
Han har en blogg han med, den hittar ni
HÄR! :D

Jag VET att han hatar den här bilden. ;)
Men det är faktiskt en av anledningarna till att jag laddade upp den. ;)




Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Haha just den bilden också då XD

Kul att man kommer med i bloggen :D <3

2008-10-13 @ 17:40:54
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0