Now she have seen it.

Hjälpte morsan att komma in på min blogg nyss. Det tog sin lilla tid kan jag säga. Men det kan bero på att min dator är seeeeeg. (den som står i Mora) Men men hon har nu iallafall läst, tror inte att hon tänkte så mycket på vad som stod. Hon skummade bara igenom. Iallafall så SKA jag på Monsters of Mora i år! Biljetterna kosar 666 haha. varför är jag inte förvånad? xD

Syster har huvudvärk. >.< Inte bra. Hon får se till att hinka i sig vatten. Ellerhur syster? ;)

Neej nu är det nostalgi här!

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

haha, vilket bra pris :P, vill också ha vatteeeeeen :D

2008-10-18 @ 16:36:29
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: alex

;MEn du!! o0m du är i mora då, så är du ju där samtidigt som mig1!! och då måååååååå vi göra nått festligt!!!

2008-10-18 @ 20:08:12
URL: http://iolin.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0