Of course you did...

Sitter på jobbet just nu. Allting känns bara skit bla pga samtalet med Intrum Justitia idag.. Fan att allt ska ha att göra med pengar! >.< Kan ingenting få vara lätt? *suckar*

Pga att jag tillät J och T att bo hos mig i Fagersta så fick jag den här jävla betalningsanmärkningen! Och det betyder: Inget lån till en lägenhet.. FAAAAAAAAN! Om jag hade fått kunna spola tillbaka tiden så hade jag fan gjort det. Jag hade aldrig tillåtit J att bo kvar när han inte kunde betala. Jag hade inte ens blivit tillsammans med honom från första början om jag hade vetat det här idag. Men men that's life. J var en väldigt stor del i mitt liv, han har gjort mig till den jag är idag. En misstänksam jävla bitch! Tack för det IDIOT! >.<


Neej nu ska jag jobba vidare.. Ville bara få ur mig detta. Det känns bättre nu.

Stefan, jag saknar dig. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Daniel

Tack det samma.

Kul att läsa din blogg med attityd och fan anamma i! :)

Välkommen på bya-fest ikväll!

2008-10-02 @ 13:40:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Jag heter: Stefan

Saknar dig med sötnos <3

2008-10-02 @ 17:30:56






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0