Sunny side up!

Det är precis som det ska vara.
Ska in och träffa Malin i stan om jag hinner. ^^
Men det SKA jag hinna iallafall. ^^

Stekte ett ägg nyss, längesen jag gjorde det. O.o Brukar bara koka nuförtiden.
Kolla vad smarrigt det ser ut. ;) Eller ja, jag tycker då att det ser smarrigt ut.

In other news så ser jag hemsk ut. :p
Men ni får la leva med det. ;)




The way
 it
 should
 be!






Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Stefan

du ser inte alls hemsk ut där!! <3

2008-10-20 @ 19:53:41
Jag heter: Persson

njaa, ägg är inte direkt "my kopp of te" ;) såg lite torrt ut utan smör bara :P

2008-10-21 @ 00:22:56
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0