This is getting wierder & wierder.

Har haft så sjuka drömmar på sista tiden. O.o T,ex inatt drömde jag att jag var hemma hos Stefan, fast alting var spegelvänt och det var glassplitter överallt. Vi bodde uppe på vinden. Och det var någon slags familjemiddag. Helt psycho. Min chef var där också.. Han var tydligen någon kusin på låååångt håll. O.o Min pappa var där också konstigt nog. O.o Iallafall det som hände var att helt plötsligt var det möss överallt! Och jag försökte springa ifrån dom. Efter några timmar (kändes det som) var mössen borta. Då var det kackerlackor istället. Både röda och svarta.. Alla kom ner för trappan. Jag var så förbannad för att min ryggsäck och min jacka var på vinden. Och jag kunde såklart inte hämta dom. Efter en stund så sitter alla i en vit buss. Jag ser bakhuvudet på alla.. Jag vänder mig om och ser en lärare jag hade på lågstadiet. Jag säger hennes namn och hon säger ja.. Precis då vaknar jag av att min mobil ringer. Det sjuka med det var att det var pappa. xD

Konstig dröm va? Stefan vad säger du? xD

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Sv: Nej han skriker inte för att han inte får som han vill. Skriken är annorlunda, sånt märker man när man har barn :P Alltså han skriker inte sånt där ledsenskrik, utan han "pratar" skithögt och tittar på oss ifall vi reagerar typ, hehe, svårt å förklara. :P

Ja va skoj om du kommer till mora snart :D

Puss & Kram vännen

2008-10-11 @ 13:35:26
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Stefan

jag kan ju säga att det var väldigt wierd och att jag ska låta bli att sova på vinden ^^ <3

2008-10-11 @ 16:52:10
Jag heter: AnnMarie Larsson

haha okaj jag ska försöka fixa den synlig ;)

tack vad snäll du e <3

2008-10-11 @ 17:42:24
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2411574






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0