Well done Rosie.

Idag har jag bäddat sängen, diskat gjort mat, sorterat tvätt,
och försökt ta lite höstbilder från balkongen. ;)
Och sen SÅKLART en egobild. ^^

Har inte mycket att skriva idag, pratade med morsan i typ en timme, sen har jag la pratat med Persson i sammanlagt 3 timmar. ^^ Och det kommer bli mer. Hans telefon höll nästan på att brinna upp.. Inte bokstavligt talat. O.o Men han man laddaren i och pratar i den samtidigt så blir telefonen smällhet! Såååå, han skulle ringa upp mig igen när telefonen har svalnat. ;) Neej nu kastar jag in lite bilder på mina verk. ;)


Skriver mer när jag kommer till jobbet imorgon. ^^




Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Haha jo och den är fortfarande lika varm XD, nästan så man får lägga den i frysen ett tag haha :P

2008-10-19 @ 20:02:53
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0