Bad hair day! >.<

Idag ser mitt hår förjävligt ut! Ska snart tvätta det. Men en sak först, måste komma på vad jag ska ha för mat med mig till jobbet. ;)
Någon som ha ett tips? Det finns kyckling shnitzel (staving?) i frysen sen är det bara att koka bulgur och göra tzatsiki. ^^ Lät det gott? ;)


Gårdagen på jobbet: Igår var verkligen ingen bra jobbdag. Jag sålde ingenting. Fick iväg en offert! Vi fick liksom ett nytt manus att gå efter. Ingen kund ville prata med en. Vet fan inte hur jävla många avhyvlingar jag fick igår.. Men men det är la smällar man får ta. Jag vet inte hur det kommer bli för mig när jag ska prata med dom. Det kändes liksom som att alla krävde mer av mig med tanke på det jag sålde i torsdags. Kändes nästan som att jag gjorde alla besvikna. :( Såå det var inge bra igår. Men idag ska jag tammigfan sälja minst ett avtal! Sådeså! Så alla som läser detta var beredd på att jag ringer hem till er. ^^

Neej nu ska jag hoppa in i duschen.
btw, det finns massor med nya bilder på min bdb nu. ^^

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0