Busy busy busy.

Har inte orkat skriva blogg dom här senaste dagarna. Varit åt helvete för trött när jag har kommit hem från jobbet. Men men så kan det vara. ^^
Blir alkohol idag! ;D Ska kasta in mig i duschen och försöka se ut som en människa först bara. ;) Jag saknar alla i Mora! Men mest av allt så saknar jag Stefan. :( Föööör längesen vi träffades nu gubben <3 Ska försöka ta mig ner till dig när jag får lön. ^^ Neeej nu ska jag duscha. Det kommer upp bilder sen, annars så hittar ni alla på min bdb
^^



Laddar iallafall upp en från när jag var i Fagersta. ^^
Bakis som ett svin men fan vad snygg jag blev! :D



Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0