Come clean.

Jag måste bara berätta en sak!
Det är så att jag har en återkommande dröm. Eller ja, återkommande och återkommande. I varje dröm är jag på olika ställen och gör olika saker MEN jag är höggravid.. Är det någon som vet vad det kan betyda? För jag är väldigt intresserad av att få veta vad det är frågan om. Det står olika överallt på alla hesidor som jag har kollat igenom, alla jag pratar med om detta får jag alltid olika svar av. Är det NÅGON som vet säkert vad det kan betyda? Jag VET att jag inte är gravid. Så det kan det inte vara. Jag fattar det inte. :(

Hjälp mig någon?

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Jag läste nånstans att det inte betyder nåt, utan det är en dröm som många i din ålder får, eftersom kroppen är mogen å allt sånt.. typ. :P

Sv: Ja, men nu behövde jag jacka & vinterskor :) Och så är det så kul att handla kläder till Hugo :)

2008-09-25 @ 19:35:05
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: marlene

ingen aning vad det betder:P kram

2008-09-26 @ 08:01:02
URL: http://marlene1983.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0