I really don't have time for this!

Borde verkligen stå och sminka mig eller fixa mitt hår just nu. Men men Rosie ska alltid göra allting i sista sekunden. Jag är nog fan en tidsoptimist. haha. Jag har så jävla ont i magen. O.o Men det går över till slut.

Såg precis en Whiskas-reklam och kom i underfund om att jag SAKNAR min kisse så innihelvete! :( Mattes älskling är inte här. :'( Måste få ha honom i min famn snart. För det här funkar snart inte längre. Jag klarar mig helt enkelt inte utan honom. :( Nina du förstår vad jag menar va? Du har ju tre missemjau's. Lakrits fick mig att må bra igen. Han är min drog. <3


Nu borde jag verkligen börja klä på mig, men ska göra det snaaart..
Kastar upp ett par bilder på mig och syster från i lördags.
Det var en massa skit som hände då kan jag säga.
Men ska inte skriva om det här.
Då blir inte hon glad på mig.

Neej nu ska jag börjar göra mig i ordning. Skriver kanske någon rad när jag kommer till jobbet. ^^



Only because my sister is beautiful.
<3
And because i'm cute ^^


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Aa jag vet precis hur du menar.

Dom är ju som ens barn :)

Kramar

2008-09-22 @ 12:22:38
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0