Learn it, live it, love it!

Alex vartifrån kommer den frasen? ;)

Idag känner jag verkligen så.
Det enda jag har gjort idag är nog fan ätit och vinglat. O.o
Men mat är ju så GOTT! Det är fan min drog, förutom cigg då.
Neej nu ska jag skriva om akutbesöket idag.

Det började med att jag åkte taxi till St: Görans sjukhus.. Satt och väntade på min tur i typ en timme. Kändes som att hela rummet bara snurrade. När äntligen en sköterska kom fram till mig och sa mitt namn, hörde jag knappt vad hon sa pga att mitt huvud bara dunkade och dunkade. >.< Till slut så tog vi oss in i ett rum och pratade.. Hon ställde massa frågor och sa vad hon TRODDE att min diagnos var. Det visade sig att hon hade rätt. Iallafall när hon hade frågat klart föste hon ut mig i väntrummet igen. Jag satt där i typ 5 minuter tills en läkare kom. Ett nytt undersökningsrum uppenbarade sig för mig. Jag fick sätta mig på en säng och vänta ännu lite längre till det kom en annan manlig läkare som pratade finlandssvenska, och en kvinnlig med en bedrövlig frisyr.. Dom babblade om något som inte en jävel skulle förstå.. Ja, ja till slut så kollade dom blodtrycket på. mig, såg att det var som det skulle. Va fan ni vet hur en vanlig undersökning går till? Efter en stund så frågade jag om dom skulle ta blodprov. Dom jävlarna säger ja! >.< Mitt hjärta börjar banka kände det verkligen. Jag HATAR sprutor! Dom säger att det skulle vara jättebra och bla bla bla. Till slut går jag med på ett stickprov i fingret. Ville inte det heller. Jag är så jävla fjantig när det gäller sånt här. Shit alltså. Läkaren lär ju ha tyckt att jag var som en femåring. O.o Men men så är det om man vill sticka Rosie. Då JÄVLAR! Tatueringar och piercingar är EN sak, men sprutor och läkare och lokalerna på alla sjukhus ger mig verkligen the creeps. >.< Efter ett tag så fastställer dom att jag har ett lättare virus på balanshinnan (den sitter i örat för er som inte vet.). Skickar mig därifrån med en räkning på 260 kr. Fy fan vad dyrt det ska vara med sjukvården. >.< Det var mycket bättre innan man vart 18 allting var tamigfan gratis! ^^

Neej nu blir det en cigg, lite mer Charmed sen sova!
Sleep tight, all my darlings. <3

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Ååh!, sprutor!!, min största fobi! :O

Sista jag skulle ta blodprov så svimmade jag haha :P, sprutor är verkligen de värsta jag vet!

Tur att du fick veta vad de var för fel iaf :D

2008-09-12 @ 00:42:20
Jag heter: marlene

många som får sånt virus på balansen, mamma fick nåt dunder virus där så hon var precis som att hon var full i flera dagar å kunde inte göra något alls typ:P

jag hatar oxå sprutor, fy fan, måste ligga ner när dom ska ta blodprov annars kan jag tuppa av:P hihi lite drygt när man var gravid å ska gå på alla kollar å prover å tester:P men det e som du säger, piercing å tatueringar e helt annorlunda:P hoppas du kryar på dig. jagf har vart borta å sen sjuk så jag har vart kass på å läsa å kommentera jag med:P kram

2008-09-12 @ 08:24:57
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Jag heter: Nina

Åå gud va jobbigt!

Jag hade virus på balanssinnet i Januari i år och det höll i sig rejält i 2 veckor, sen lite då och då innan det försvann, det var den jobbigaste tiden jag har varit med om, jag trodde jag skulle dö.

Fick ligga på akuten och jag typ svävade utanför min kropp, skitläskigt.

Hoppas du inte får så allvarligt som jag hade!

Krya på dig vännen!!

Puss & kram

2008-09-12 @ 09:51:31
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: alex

JAWBREAKER FFS!



Jag hade nog nått liknande fast inte lika illa i våras. Jag hade konstant yrsel, allt snurrade som det brukar göra ibland när man är lite full... Det gick dock över av sig själv. :)



Hoppas du blir bra!

2008-09-12 @ 13:57:58
URL: http://iolin.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0