Psycho.

Hade en sån sjuk dröm i natt. Visste inte ens om det var en dröm när jag vaknade imorse. För när jag kollade på mobilen så hade jag ett missat samtal från den här någon. Jag kollade på mobilen och efter några sekunder så försvann det! O.o
Sjukt! När jag tog en till titt på mobilen så upptäckte jag SÅKLART att jag hade försovit mig till jobbet. Det var bara att banka huvudet i väggen och förbanna sig själv för att sen gå upp och klä på sig. Upptäckte att jag skulle hinna med 12:40 tuben Bara 10 minuter försenad tänker jag. Kastar i alla grejor i väskan och springer som en dåre till tuben. 
Jag HANN! :D Börjar sminka mig och greja på tuben  (det sparar tid som fan ^^)
När jag väl är framme på kungsholmen så är det bara att springa som en dåre till jobbet..
Sålde bara en idag, men det ska det bli ändring på imorgon! (: Orkar inte skriva nå mer nu.


Kastar in en bild från i helgen tror jag. Lev med den dåliga kvalitén.
Ska skaffa en digitalkamera när ekonimin tillåter. ^^
Har någon en baterilucka över? Se bild. ;)
SHIT! Min hand ser ENORM ut. O.o





btw, kom på att jag skulle göra en TILL grej. Lovade Marlene det. ^^

Men gumman jag vet inte hur jag ska bära mig åt. O.o
Måste sova nu, men fixar det imorgon om jag fattar bättre då. ^^


Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Tur att du hann med tuben iaf :D

Snygg telefon btw ;) haha :P

2008-09-16 @ 00:11:08
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: marlene

sv: den där trevliga ön dom är på håller på å få ett vulkan utbrott som stefano har fixat:P så att alla ska döden dö<.p å belle har haft sex med filip å shawn med jan spears å shawn har blivit helt stör:P

lukas ska gifta sig med sami men drömmer snusk om brandon hela tiden:P å massa sånt:P hihi kram

2008-09-16 @ 06:50:10
URL: http://marlene1983.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0