Just a few words in the night for you, my love.

Du är luften jag andas,
du är min största trygghet,
du är min slagpåse när jag är arg,
du är min axel när jag behöver tröst,
du är helt enkelt mitt livs kärlek Markus
.

Tack för att du är du &  att du orkar med alla mina psykbryt & mitt dåliga humör.

Jag älskar dig Anders Markus Persson. <3
  


  Just nu är det inge vidare med mig. Jag ska bort till Communicare imorgon och prata med min coach, sen skicka in papper till soc om hyran och det. Idag har jag, Jimmy och Markus bara glott på tv. Fast i natt fick jag och Jimmy världens nostalgi! Vi kollade på Ronja Rövardotter. Det varmin favoritfilm när jag var liten.Still is.
Nej nu blir det Sabrina och sen gå och lägga mig brevid min trygghet.



En fundersam och trött Rosie.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: A

Hah! Ronja Rövardotter är helt klart bästa svenska filmen genom tiderna!

2009-04-21 @ 09:56:09
URL: http://severerectalbleeding.blogspot.com
Jag heter: Markus

Naaaaaaaw men bruttan dåååååå :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-04-21 @ 16:40:57
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: jutta

hehe japp du ser fundersam ut

2009-04-24 @ 01:27:50






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0