Only because my eyes became so cool at this pic.

Ska jag behöva förklara varför jag har en napp i käften?
Okej!

JO, Micka har alltid den här nappen på fyllan, jag bestämde mig för att prova den igår, men alla min piercingar var i vägen och drygade. SÅ jag gav tillbaka den till henne, men innan det ville jag ta en bild och min ögon vart så klockrent coola på den här bilden så kan inte låta bli att ladda upp den. Ser ni att mina ögon är i samma färg som nappen btw? Coolt. ;)

There i said it!

In other news, såg jag nyss en SJUKT snygg tröja som Fejdan hade på sig i en videoblogg. Väntar just nu på svar om vart hon har köpt den och vad den kostade (fast vad den kostade glömde jag att fråga) Jag vart så kär i den!
Det är nämligen så att jag hade en liknande tröja fast svart som jag lämnade hemma hos en kompis, när jag kom till henne nästa gång var den BORTA! :'( Så nu vill jag ha en ny eller ja, den som Fejdan har. :)




Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: jutta

haha bäbis

2009-04-24 @ 01:20:26
Jag heter: jutta

o jag saknar min tröja du har :p

2009-04-24 @ 01:21:41
Jag heter: jutta

du ser ut som en bäbis o jag saknar oxå en tröja fast den har du :p

2009-04-24 @ 01:37:18
Jag heter: Micka

Du är så söt så :D Vänta bara tills jag har min nappflaska som jag ska köpa för att ha mina groggar i ;) haha <3

2009-04-24 @ 08:16:44
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Fade

Den är från HM. :P

Du kan få den om du vill?

2009-04-24 @ 21:53:39
URL: http://www.fejdan.com
Jag heter: Mamma Melissa

Ha ha... det är viktigt att vara matchig!;.)

2009-04-25 @ 01:53:24
URL: http://mammamelissa.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0