Everything's turning red.

Hehe, som ni ser så har jag en ny design, vart så fruktansvärt trött på den andra, sååå här är den nya. Jag ska upp till Communicare om ca 3 timmar, men jag ska skicka ett mail till min coach och säga att jag inte kan komma pga sömnbrist. Jag behöver verkligen sova nu, min kropp är totalt slutkörd. Det blir lätt så när man gråter. Jag var förväntansfull över en sak, men det visade sig bara vara en dröm. Att det ska vara så svårt, jag vet inte hur jag ska göra längre. Hjälp någon? 

Nej, nu blir det säsong 2 av Charmed och sen förhoppningsvis få somna.

Tack Markus för hjälpen med headern och det. Du är guld värd. <3

Bjuder på en bild på mig från helgen,
Sandra sminkade mig, det vara massa fint. :D
GLITTER FTW!

 

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Faile

Din blogg är alltid sjukt snygg.

2009-08-10 @ 09:47:54
URL: http://faile.blogg.se/
Jag heter: RAGNHILD

omg... it's red. o.o

2009-08-10 @ 15:00:18
Jag heter: Micka

Nej det blir väll lätt så, känner mej så himla kass när jag inte kommer upp alltså ! Men på onsdag, då jävlar. Behöver ju pengarna.. !



Najs bloggen blev :D men det var inget fel på den förr heller :) ! Men kul att byta ibland :) !



Miss You Too Honey . <3



PUSS !

2009-08-10 @ 18:40:52
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0