Congratz babe! :D

Grattis till min älskade Taaaant på hennes födelsedag!
Jag hoppas att du får en massa presenter , tårta, bullar och grattiskramar! :D
Jag älskar dig snuttan.

Här är en bild, gammal som gatan, men minnerna är oförglömliga! <3
Erika till vänster, och ja, blondinen är faktiskt jag. ;)



Nu till något annat!


När jag upptäckte att Melissa hade publicerat mitt gästbloggsinlägg så vart det helt plötsligt 150 besökare om dagen på bloggen. Jag bryr mig inte om statistiken. Men det kändes som att om folket ändå skulle in på bloggen och titta, så är det det inlägget dom förmodligen vill läsa.

Jag har läst igenom en massa mammabloggar nu igen, visst min biologiska klocka tickar, men jag är långtifrån redo att skaffa barn, jag vill ha körkort, jobb och större lägenhet innan jag vill bli mamma. Det finns många därute som förlitar sig på soc eller sina föräldrar ekonomiskt om dom blir gravida, men det är så fel. Ska man ha ett barn ska man kunna ta hand om det själv! Nog babblat om det.

Jag saknar Markus så mycket! Vi har sovit med varandra varenda natt i nästan 3 veckor, så i natt är det väldigt tomt. Ska ta en dusch och bara försöka slappna av och ta hand om mig själv, hårinpackningar och grejer. : )

Godnatt!


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: ~Mezzie~

Halkade in pga av ditt gästinlägg men återkommer gärna :-) eller gärna det gör jag =)

Hoppas du får sova gott inatt!

Kram

2009-12-10 @ 00:15:36
URL: http://mezzieg.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0