Laundry begins in 1 hour.

Yes, så sant som det är skrivet! Jag och Markus ska tvätta! Wiiiihoooo! Rena kläder. :D Gårdagen spenderades i sängen med tv-serier, helt underbart. <3 Älskling kom till mig runt 4-tiden imorse, så jag slapp sova själv. :)

Nu står han i duschen och jag passar på att skriva ett blogginlägg, det kommer någon bild i detta inälgg med! DEN NI! :D

Jag går på rosa moln, jag har min älskling, min lägenhet som ioförsig inte är världens vackraste, jag har internet igen, och såklart mat i kylen. Nu mår Rosie bra! :D

Här kommer en bild på mig och min Markus <3
Love is in the air.
25/11-09 blev jag hel igen, jag fick tillbaka min livslust.


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Mamma Melissa -ung mamma till 2 i Himlen och 1 jorden

Härligt att läsa! Du förtjänar att få må sådär bra!:.))



Nu ligger även ditt blogginlägg uppe hos mig!:.))

2009-12-06 @ 18:51:16
URL: http://mammamelissa.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0