Much to do, but it feels good.

Jag hittade massor med hotell. Min hjärna sa åt mig efter 20 minuter att "aaah, Rosie du kan ju kolla på eniro." Tror ni att jag kände mig dum? xD
Nu har jag iallafall ringt runt till alla olika hotell i Mora. Jag fick ett halvt napp på ett. Ska skicka ett mail med mitt CV till honom. Det har blivit ganska så finslipat. ;) Känner mig ganska stolt faktiskt. ^^ Sen har jag ringt till min gamla skola i Fagersta och bett om att dom ska skicka mina betyg. Det kommer bli en stor hjälp tror jag. Liksom när man ska söka jobb och dyl. Yes! Nu vet jag inte vad jag mer ska skriva. Ska iallafall bort till Bo-butiken och skriva kontrakt på lägenheten kl 12! :D

Älsk kom och hälsade på mig nyss också. :D Det var uppskattat. <3

Puss


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

love you! <3

2009-02-25 @ 15:04:37
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Nina

Sv: Vi ska nog till Ammie, sen vet man aldrig om man är kvar där eller om man åker på tältet. du då?

2009-02-26 @ 10:16:50
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0