My new babie's. <3

Jag har köpt TRE nya benvärmare idag. :D Ni vet dom rosa? Joo jag köpte ett par till för att jag är ganska duktig att slita ut dom. ;) Lika bra med för många än för få. Yes!

Idag har jag varit nere på arbetsförmedlingen. Var ner dit vid 9 först, men dom jävlarna öppnade ju inte förrän kl 10 >.< 
Nåja jag hann iallafall köpa min älskade benvärmare på den tiden jag väntade. :p
Har skickat en ansökan till Dalarnas försäkringsbolag som teleförsäljare. :p Eller ja, iallafall försäljare, eller support. ;) Kommer isf få jobba där till någon gång 2010 :D

Nej nu ska jag kolla vidare på jobb på webben.

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

fan så mkt som du söker lär du då få något snart :P <3

2009-02-26 @ 13:33:52
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Sara

benvärmsknarkare ;D nedå dom var skit snygga!

krama

2009-02-26 @ 21:52:42
Jag heter: Micka

Flera benvärmare ;D haha <3

2009-02-26 @ 23:27:07
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0