Don't even try to figure me out, cause you will never succed.

Jag vet inte varför jag skrev den där rubriken. xD Kom inte på något bättre. Min engelska är inte särskilt korrekt heller. O.o But screw that! Nu ska vi skriva om, jadu jag vet inte vad vi ska skriva om. :O *tänker* 
Idag ska jag bort på ett möte kl 13 så jag går härifrån till bussen 12:30. Resten av dagen så ska jag ringa om jobben i Fagersta eller dyl.. Jag sitter bara och tänker på lägenheten och hur mycket tid jag kommer få vara ifred från mina föräldrar. It's like a dream come true. Det ska bli sååååååå skönt! Privat liv är ju bara att drömma om här hemma. Det är så jobbigt. MEN det blir det iallafall ändring på. ^^

Älsk skulle försöka ta sig in till Mora idag också, då kommer jag på pussas. :D

Jag har en fråga till er..
Hur/vad är det sämsta sättet att starta ett förhållande på? Och vilket är det bästa?

Tänk på det ett tag, jag var tvungen att tänka på det där i en hel dag
 innan jag kom på ett riktigt svar på den frågan.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: jutta

va inte full nära tjejer dom får än säga dumma saker som när får ja kalla dej fv :p håller man sej nykter slipper man förhållanden :p

2009-02-23 @ 12:58:03
Jag heter: sara

finns nog inget speciellt sätt att starta ett förhållande, viktigast är nog att man känner sig trygg med varandra och att det finns kärlek^^

/sara

2009-02-23 @ 22:08:03
Jag heter: Markus

Värsta är som sagt det som höll på att hända mellan mig och emma, kände inte varandra alls, och det bästa är raka motsatsen, när man känner varandra, och som sara sa, att man känner sig trygg med varandra, med andra ord som vi vart tillsammans för andra gången :P <3

2009-02-23 @ 22:50:27
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0