My getaway is gone.

Vet inte heller vad jag ska skriva, men mina fingrar bara skriver av sig själva. Ni har säkerligen varit med om samma sak själva någon gång.. Har kollat på Charmed  i flera timmar och bara tänkt. Det här är fan inte bra. :( Charmed har alltid varit mitt "getaway of all problems for a while", men nu tänker jag fortfarande på allt det medans jag kollar på det. Det är jobbigt tycker jag. :( Ghost Whisperer har varit ett nice getaway det med men just nu känner jag bara för Charmed. Mitt älskade Charmed. <3 Ibland önskar jag att jag var en av dom. Nu låter jag helt borta men come on! Ni måste fan ha haft en sådan dröm om någon serie eller film någon gång?Iallafall, jag önskar att jag kunde vara en utav systrarna. Men dream Rosie! Right?

Äh fuck this! Orkar inte analysera mig själv mera ikväll.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Mamma Melissa

Ja, alla har vi våra Get aways. CSI, Prison Break och Dexter har varit våra tillsammans med svensk stå-upp-komik (Johan, vår älskade Johan Glans!)



Och ja, nätternas drömmar har ofta handlat om brottsplatssäkring och rymningar...



Charmed verkar dock vara lite charmigare med de små upptågen, syskonbråken osv. ;.) Dream on -ja, det är ju gratis;.)



Tack så hemskt mycket för din kommentar! Vad den värmer... jo, ibland är det lättare att hålla modet uppe. Ibland är det omöjligt, särskilt när sorgdipparna kommar.



Men jag har varit fri från dem ett tag nu... tack och lov -peppar peppar!



2009-01-22 @ 03:01:58
URL: http://mammamelissa.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0