Crap!

Glömde helt bort att jag skulle skriva ett inlägg idag. Har haft fullt upp faktiskt. Varken jag eller Markus kunde somna igår natt nämligen, så vi låg vakna hela natten.Idag har jag nog lyckat att sova 3 timmar. Har varit sjukt trött och irriterad hela dagen. Men men så blir det om man inte sover ordentligt. Men vad fan ska man göra när man inte kan somna då? Ont i hela kroppen hittar ingen bekväm ställning att ligga i. >.< Ibland önskar jag att jag kunde vara som pappa. Han somnar så fort han lägger huvudet på kudden. Åååhh vad underbart egentligen. (: Har frågat pappa flera gånger hur fan han bär sig åt. Men det enda han säger om det är: Äh jag somnar bara. Hmm, bra förklaring va? NOT! >.< '

Jag och Markus håller på och plöjer Charmed atm. Är inne på 2:a säsongen nu. ^^ Jag tycker att det är såå underbart att Markus tycker om att kolla på Charmed med mig. Det är fan "A dream come true". ^^

Är det någon som har sett Charmed? Sånnafall vad tycker ni om det? :)

Puss


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Ja faan vad jobbigt det var :S, men inatt kommer då jag sova som en stock iaf :D <3<3<3

2009-01-06 @ 02:47:47
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: syss

hoppas förkylningen är väck:) P&K

2009-01-06 @ 13:25:51






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0