I really shouldn't be sitting here right now.

Jag borde istället sätta igång att städa. Nu är det ännu mer tvätt som kommer och bara tar plats.
Kan inte jag få en egen lägenhet som jag kan smutsa ner och städa själv? Jag vill inte vara beroende av någon ekonomiskt eller boendemässigt. Ja, ni fattar säkert vad jag menar. Jag vill ha ett EGET ställe. En ny oas. Min gamla är borta sen länge. Saknar den väldigt mycket faktiskt. :(
En egen lägenhet med internet är det enda jag behöver. Då kan jag ta hem min kisse, gosa med honom mata honom, leka med honom. Äntligen få ta hand om honom igen. Sen kan jag blogga. DET längtar jag verkligen efter. Känner mig bara värdelös idag. Ja, jag vet "tryck inte ner dig själv Rosie" Men ska jag hålla allt inom mig istället? Det är mitt fel att jag sitter i den här jävla gröten! >.< Jag tänker inte skälla på någon annan än mig själv. Och då skäller jag på rätta pesonen för allting som har hänt. MIG SJÄLV!

Jag saknar min Taaaant, Markus, Micka, Syster, Alexandra och Jojj. <3

Nej nu ska jag städa vidare. Någon som ska hitta på nåt kul idag?

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

du är inte ensam om att vilja flytta :P <3

2009-01-25 @ 22:33:06
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Micka

Ja fy faan tänk om man hade haft en egen lägenhet allt ! <3 Fy faan va härligt !

Måste skaffa mej ett jobb, som inte finns snart & sedan blir det en lägenhet allt !

2009-01-26 @ 03:05:10
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Adam

ja jag vill me ha en egen lägenhet men vem vill inte de:)

2009-01-26 @ 04:33:09
Jag heter: Jojj!

Yay! Jag är saknad! ^^

Saknar dig med gumman! <3

Kram

2009-01-26 @ 17:37:30






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0