Insomnia.

Jag och Markus skulle gå och lägga oss tidigare idag var det tänkt. Han ska nämligen upp 05:00 och jobba. Jag ska upp 06 ska nämligen in till Mora.

Now get to the point Rosie! Jag somnade faktiskt typ efter 30 min när jag hade lagt mig. Vaknade PRICK 00:00 av att jag hade en dröm  att vi försov oss. I drömmen var kl 10:45! O.o Fick världens PANIK!!! Kastade mig över klockan. Såg att den var 00:00 DET var creepy måste jag säga. >.<

Kunde såklart inte somna om. Låg helt klarvaken! Asjobbigt. När jag har publicerat det här inlägget ska jag göra ett nytt försök att sova. Nu tappade jag inspirationen också. :O

Godnatt alla sötnosar.

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

du slocknade ju direkt :D <3<3<3<3<3

2009-01-07 @ 06:05:01
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0