Make everyone sad, that's my speciality.

Jag känner bara för att ta först bästa tåg till vart fan som helst. Saknar sthlm så innihelvete. Men där  fick jag inte tag på någon lägenhet. :(

Har som sagt fått massor med papper angående jobb i Linköping. Om jag får ett jobb där som jag för det första trivs med så skulle jag lätt kunna flytta! Det är bara det att jag vill ha älskling med mig. Just nu gör jag både mig och han besviken. Och osm vanligt så är det pga MIG! Bittra jävla Rosie som alltid ska ställa till det. >.<

JAG ORKAR INTE MED MIG SJÄLV! >.<

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Jag sa aldrig att jag inte ville, sa bara att jag helst bor härikring, men man vet aldrig försen man provat, får du jobb där nere så får vi flytta ner, så märks det hur det går, men jag måste bo kvar här sålänge jag håller på med allt det som pågår just nu, det löser sig gumman <3<3<3

2009-01-21 @ 23:02:19
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: AnnMarie Larsson

hoppas det fixar sig för dig vännen <3

2009-01-22 @ 00:03:14
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234
Jag heter: Anonym

Det blir säkert så bra så ska du se (: Puss ! <3

2009-01-22 @ 01:18:06






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0