Nervous like hell.

Idag är jag fruktansvärt nervös. :O Vad fan ska jag ha på mig? Vad ska jag säga? För er som inte vet så ska jag på en jobbintervju ikväll kl 18:30. Jag DÖR snart! :O

Sitter i handduk för tillfället. Ska inte med bussen förrän 13:41 så det är coollugnt. ^^ Hmm, vad ska man äta idag då? Macka och ett glas juice? Hoppas bara att det finns juice kvar! Annars blir jag ledsen. ><

Jag och älskling låg och myste massor i natt eller rättare sagt imorse. Kl var väl typ 03:30 eller nåt. ;)
Saknar mitt mysmonster. :( Kommer inte få träffa honom förrän på imorgon. Ni kanske tycker att jag är fjantig men, jag saknar honom nästan varje minut jag inte får vara med honom. Såvida jag inte har varit irriterad på honom av någon anledning. ;D Ibland är det bara skönt att få vara ifrån varandra, pga att vi liksom träffas hela tiden, sover tillsammans, äter tillsammans, röker tillsammans. Ja, ni fattar. Liksom ingen ensamtid. Men ändå är det så underbart att han finns. Jag fattar knappt att jag Rosie Linnéa Lindqvist har fått en sån fin kille. Mitt huvud vägrar acceptera det. O.o
I love you Anders Markus Persson. <3

Neej nu vet jag inte vad mer jag ska skriva om. Joo pratade med Nina på msn nyss. Bara att hon sa att hon skulle gå och ge Hugo lunch fick mig att vilja gråta. Jag är sååå avundsjuk på alla mammor där ute! Ni skulle bara veta. När ska det bli min tur? Om jag får det här jobbet så kommer det bli en lgh inom en förhoppningsvis snar framtid. ;)

Vad ska ni göra idag?
Kan ni för ovanlighetens skull svara på den här frågan?


Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: james

Idag kommer det bara vara lungt faktiskt brosans brud kommer så blir umgås med dom sen lillen. Ska ut o hugga lite ved;)

Du får väl ha nå snyggt på dig :P

2009-01-08 @ 12:10:39
Jag heter: Nina

Det kommer nog gå bra ska du se :)

Hehe förstår att du är avundsjuk, men det är inte bara så lätt att vara mamma,,

så när du & kroppen är redo så kommer du nog bli en mamma du också :D

Puss

2009-01-08 @ 12:19:19
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Sabina - 16 och mamma

SV; haha det är lugnt ;D

Ahww tack så jättemycket - verkligen :)



Jag ska faktiskt inte göra mycket alls idag, jag hade tänkt gå och ut och gå lite med Leon men eftersom de inte verkat plogat vägarna kan det bli lite jobbigt ;P sjdå? :)

2009-01-08 @ 12:21:32
URL: http://saabiina.blogg.se/
Jag heter: Sabina - 16 och mamma

SV; Najjs tjejen!! (:

Det ska jag göra ;D;D

2009-01-08 @ 12:39:33
URL: http://saabiina.blogg.se/
Jag heter: AnnMarie Larsson

jag har vart på stan o shoppat idag.. o nu blir det bara till o ta det lungt =) vad är det för jobb du sökt då?? =)

o jag är också avis på alla mammor, jag vill ha en liten bebis.. men måste hitta den rätta först!



Puss

2009-01-08 @ 12:57:23
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234
Jag heter: Sandra N

Lycka till! :D



Jag ska väl inte göra så mkt idag tror jag. Till körskolan efter skolan ett tag hade jag tänkt mig bara ^^

2009-01-08 @ 13:09:06
Jag heter: AnnMarie Larsson

mm mina e slut nu me =( vi måste ses snart =)

Okej va kul.. lycka till =D



Puss

2009-01-08 @ 13:11:15
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234
Jag heter: Markus

naaaw!! meeen va du är söt älskling :D <3<3<3

2009-01-08 @ 16:12:33
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0